Wygoda za rozsądne pieniądze – przegląd polskiego segmentu D poza premium

Segment D, czyli auta o rozmiar większe niż kompaktowe, to już klasa samochodów, która pozwala na sięgnięcie po komfort na bardzo dobrym poziomie, przestrzeń z wyższej półki i zadowalającą jakość, nawet jeśli nie stawiamy na rozwiązania premium, takie jak BMW Serii 3 czy Mercedes Klasy C. Jakie wozy tego typu oferują producenci w Polsce i ile kosztują?

Citroën C5 – od 105 590 zł

Citroën C5 – od 105 590 zł

Citroën C5 – od 105 590 zł

Citroën C5 – od 105 590 zł

Ford Mondeo – od 90 800 zł

Ford Mondeo – od 90 800 zł

Ford Mondeo – od 90 800 zł

Ford Mondeo – od 90 800 zł

Hyundai i40 – od 73 900 zł

Hyundai i40 – od 73 900 zł

Hyundai i40 – od 73 900 zł

Hyundai i40 – od 73 900 zł

Kia Optima – od 89 900 zł

Kia Optima – od 89 900 zł

Kia Optima – od 89 900 zł

Kia Optima – od 89 900 zł

Mazda6 – od 89 700 zł

Mazda6 – od 89 700 zł

Mazda6 – od 89 700 zł

Mazda6 – od 89 700 zł

Opel Insignia – od 90 750 zł

Opel Insignia – od 90 750 zł

Opel Insignia – od 90 750 zł

Opel Insignia – od 90 750 zł

Peugeot 508 – od 980 200 zł

Peugeot 508 – od 980 200 zł

Peugeot 508 – od 980 200 zł

Peugeot 508 – od 980 200 zł

Renault Talisman – od 92 900 zł

Renault Talisman – od 92 900 zł

Renault Talisman – od 92 900 zł

Renault Talisman – od 92 900 zł

Skoda Superb – od 87 610 zł

Skoda Superb – od 87 610 zł

Skoda Superb – od 87 610 zł

Skoda Superb – od 87 610 zł

Toyota Avensis – od 88 900 zł

Toyota Avensis – od 88 900 zł

Toyota Avensis – od 88 900 zł

Toyota Avensis – od 88 900 zł

Volkswagen Passat – od 92 790 zł

Volkswagen Passat – od 92 790 zł

Volkswagen Passat – od 92 790 zł

Volkswagen Passat – od 92 790 zł

Tagi: 508, avensis, C5, ceny, Citroen, Ford, Galeria, Hyundai, i40, Insignia, Kia, Mazda, mazda6, Mondeo, Opel, Optima, Passat, Peugeot, Renault, rynek, Segment D, skoda, Superb, talisman, Toyota, Volkswagen, zdjęcia