Wskrzeszone legendy motoryzacji [galeria]

Mercedes-Benz SLS AMG

Mercedes-Benz SLS AMG - To wyraźne nawiązanie do modelu 300 SL Gullwing z lat 50.

Ford GT

Ford GT - Ford GT40 oferowany w latach 60. powrócił na rynek w 2003 roku jako model GT i był wytwarzany przez trzy lata.

Bugatti Veyron

Bugatti Veyron - W 1995 roku zakończono sprzedaż modelu EB 110, a jego następca Veyron pojawił się w salonach tej marki dopiero w 2005 roku.

Maybach 57

Maybach 57 - W 2002 roku do produkcji trafił nowy model tej marki po około 60. latach motoryzacyjnego niebytu.

Ford Mustang

Ford Mustang - Ten samochód po 30. latach w 2004 roku powrócił do swoich stylistycznych korzeni.

Chevrolet Camaro

Chevrolet Camaro - Choć wygląd Camaro zmieniał się przez lata Chevrolet w 2009 roku postanowił powrócić do wyglądu z końca lat 60.

Dodge Challenger SRT8

Dodge Challenger SRT8 - Ten kultowy pony car do dawnego stylowego designu powrócił w 2008 roku, czyli po około 30 latach.

McLaren MP4-12C

McLaren MP4-12C - Produkcja własnego modelu tej marki F1 zakończyła się w 1998 roku, jego następca został zaprezentowany dopiero rok temu.

Citroen C6

Citroen C6 - Design tego auta wyraźnie nawiązuje do słynnego modelu DS produkowanego do 1975 roku i CX z lat 1974– 1991.

Fiat 500

Fiat 500 - Produkcja jego pierwowzoru została zakończona w 1975 roku, spektakularny powrót miał miejsce w roku 2007.

Volkswagen Beetle

Volkswagen Beetle - To ponownie wskrzeszona legenda niemieckiej motoryzacji, której nie trzeba nikomu przedstawiać.

18 odpowiedzi na “Wskrzeszone legendy motoryzacji [galeria]”

  1. Helios napisał(a):

    A Mini gdzie? Można by też dodać Forda Thunderbirda.

  2. Helios napisał(a):

    A Mini gdzie? Można by też dodać Forda Thunderbirda.

  3. MINIfan napisał(a):

    W sumie MINI nie miało żadnej przerwy. Stare było sprzedawane aż do 2000 roku, a nowe pojawiło się w 2001.

  4. MINIfan napisał(a):

    W sumie MINI nie miało żadnej przerwy. Stare było sprzedawane aż do 2000 roku, a nowe pojawiło się w 2001.

    • Helios napisał(a):

      Garbus był produkowany do 2003r a New Beetle od 1998r, więc też nie było przerwy a jednak jest tutaj.

  5. mak napisał(a):

    McLaren MP4-12C to nie następca F1
    następcą F1 pojawi się później

  6. mak napisał(a):

    McLaren MP4-12C to nie następca F1
    następcą F1 pojawi się później

  7. Helios napisał(a):

    Garbus był produkowany do 2003r a New Beetle od 1998r, więc też nie było przerwy a jednak jest tutaj.

  8. taki jeden napisał(a):

    Nissan GT-R
    Caterham Superlight R500
    nowa unikatowa Lancia Stratos
    Mazda RX-8 (RX-7)
    Lancia Delta III
    Volkswagen Golf VI GTI
    Honda Civic IX
    Nissan 370Z
    Mercedes-Benz klasy G
    Mini Rocketman Concept
    McLaren P12 (McL F1)
    Audi quattro Concept
    Chevrolet Corvette C6
    Jaguar E-Type Concept
    Alpine Concept (2008)
    BMW M1 Concept
    Ford Shelby Cobra Concept
    Ford Thunderbird Concept
    Acura NSX Concept
    Toyota Supra Concept

    więcej nie przychodzi mi teraz na myśl

  9. taki jeden napisał(a):

    Nissan GT-R
    Caterham Superlight R500
    nowa unikatowa Lancia Stratos
    Mazda RX-8 (RX-7)
    Lancia Delta III
    Volkswagen Golf VI GTI
    Honda Civic IX
    Nissan 370Z
    Mercedes-Benz klasy G
    Mini Rocketman Concept
    McLaren P12 (McL F1)
    Audi quattro Concept
    Chevrolet Corvette C6
    Jaguar E-Type Concept
    Alpine Concept (2008)
    BMW M1 Concept
    Ford Shelby Cobra Concept
    Ford Thunderbird Concept
    Acura NSX Concept
    Toyota Supra Concept

    więcej nie przychodzi mi teraz na myśl

  10. Barf Marwal napisał(a):

    i wszystkie gto ferrari 🙂 pojawiają sie co 25 lat

  11. Barf Marwal napisał(a):

    i wszystkie gto ferrari 🙂 pojawiają sie co 25 lat

  12. Leon napisał(a):

    Kierowcy, 28 stycznia będziemy organizować protest przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce. Dnia 28 stycznia chcemy zablokować Autostradę A4 na odcinku Opole – Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu, woj. opolskie (koło zajazdu Rybiorz – stacji Bliska) PODAJCIE DALEJ :)s

  13. Leon napisał(a):

    Kierowcy, 28 stycznia będziemy organizować protest przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce. Dnia 28 stycznia chcemy zablokować Autostradę A4 na odcinku Opole – Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu, woj. opolskie (koło zajazdu Rybiorz – stacji Bliska) PODAJCIE DALEJ :)s

  14. R1 napisał(a):

    Faktem jest że z wskrzeszeniem Bugatti to się Volkswagenowi powiodło bardzo. Nikt nie dawał szans temu projektowi ale Bugatti się podniosło i Veyron zarobił na siebie i na zyski dla VW

    • Bodnar Pawel napisał(a):

      Kolego, VW Group do każdego jednego sprzedanego Veyrona dopłaca! Można mówić o podniesieniu się Bugatti i o zyskach dla VW ale na pewno nie zyskach ekonomicznych, lecz prestiżowych.

  15. R1 napisał(a):

    Faktem jest że z wskrzeszeniem Bugatti to się Volkswagenowi powiodło bardzo. Nikt nie dawał szans temu projektowi ale Bugatti się podniosło i Veyron zarobił na siebie i na zyski dla VW

    • Bodnar Pawel napisał(a):

      Kolego, VW Group do każdego jednego sprzedanego Veyrona dopłaca! Można mówić o podniesieniu się Bugatti i o zyskach dla VW ale na pewno nie zyskach ekonomicznych, lecz prestiżowych.

Tagi: Bugatti Veyron, Chevrolet Camaro, Citroen C6, Dodge Challenger SRT8, fiat 500, Ford GT, Galeria, Galeria motoryzacyjna, Galeria samochodów, Maybach 57, McLaren MP4-12C, Mercedes-Benz SLS AMG, Volkswagen Beetle, Wskrzeszone legendy motoryzacji