Volvo liderem sprzedaży aut premium z kratką

Po trzech miesiącach sprzedaży aut z kratką Volvo wysunęło się na prowadzenie w segmencie premium.

W styczniu, lutym i marcu 2014 roku znalazło się aż 1405 chętnych na szwedzkie samochody z homologacją ciężarową. W porównaniu z analogicznym okresem z poprzedniego roku Volvo odnotowało wzrost na poziomie 68%.

Okres przejściowy, w którym można było sprzedawać samochody z tzw. kratką, był pozytywnym bodźcem dla całej branży motoryzacyjnej w Polsce. Nasza firma jako pierwsza ruszyła z kampanią zachęcającą do zakupu takich aut, kilka tygodni przed konkurencją. To posunięcie bardzo się opłaciło. Sprzedaliśmy najwięcej aut z homologacją ciężarową w całym segmencie premium. Jeśli porównać sprzedaż w pierwszym kwartale 2014 roku z tym samym okresem ubiegłego roku, nasz wzrost sprzedaży wyniósł ponad 68%. Cały rynek samochodowy w Polsce wzrósł o 29%, co oznacza, że nasza dynamika wzrostu była znacznie większa – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

Najchętniej kupowanym modelem był średniej wielkości SUV XC60. Sprzedano 987 sztuk tego auta. Kolejne lokaty zajęły XC70 (114 egzemplarzy), V40 (109 egzemplarzy oraz V40 Cross Country (76 egzemplarzy). Sprzedano też 45 sztuk V60 i 12 sztuk V70.

Źródło: Volvo

Jedna odpowiedź do “Volvo liderem sprzedaży aut premium z kratką”

  1. piotr napisał(a):

    hurra

Tagi: aua z kratką, Klasa premium, odliczenie VAT, polski rynek, szwdzkie, v40, V40 Cross Country, V60, V70, Volvo, xc60, XC70