Škoda Citigo liderem w swojej klasie

Skoda Citigo

Według wyników sprzedażowych ze stycznia 2013 roku Škoda Citigo znalazła się na szczycie listy najchętniej kupowanych samochodów segmentu A.

W pierwszym miesiącu 2013 roku niewielki Citigo znalazł aż 424 nabywców. To o prawie 100 więcej niż w przypadku modelu zajmującego drugą pozycję w tej kategorii. Taką popularność rokowały już zresztą wcześniejsze wyniki sprzedażowe. Škoda Citigo zakończyła bowiem 2012 rok na 3 miejscu, a była dostępna na rynku niespełna 8 miesięcy. Obecnie udział Citigo w segmencie A – klasie mini na polskim rynku wynosi 28 procent.

Jednym z atutów Škody Citigo są stosunkowo duże możliwości jej konfiguracji. Nie bez znaczenia jest też oczywiście fakt, że ceny tego malucha zaczynają się już od 28 990 zł z 60-konnym silnikiem 1,0 MPI. Za odmianę 75-konną trzeba zapłacić 31 790 zł. Urody również nie można odmówić niewielkiej Škodzie. Mieliście już okazję się nią przejechać?

2 odpowiedzi na “Škoda Citigo liderem w swojej klasie”

  1. Beesinthecorn napisał(a):

    Fajny dach.

  2. Eatsausagewithbeans napisał(a):

    Jeździł ktoś? Fajne auto?

Tagi: klasa mini, lider na rynku, segment a, Skoda citigo, udział w sprzedaży