Olbrzymia akcja serwisowa Toyoty

fot. mojatoyota.pl

fot. mojatoyota.pl

Akcje serwisowe, przeprowadzane nawet przez najbardziej prestiżowych producentów samochodowych na świecie, nikogo już nie dziwią. Świadczą one o dbałości o klienta – błędy zdarzają się nawet najlepszym. Skąd wzięła się kolejna akcja serwisowa Toyoty?

Trudno doszukiwać się innych przyczyn niż właśnie wspomniana dbałość o klienta. Przeprowadzona przez Toyotę akcja serwisowa jest jedną z rekordowych w ostatnich latach. Wezwano niemal 7,5 mln pojazdów na całym świecie tylko z powodu wadliwego mechanizmu elektrycznego otwierania szyb. Jak twierdzi producent, na etapie produkcji doszło do niewystarczającego nasmarowania przełącznika po stronie kierowcy, co może prowadzić do pojawienia się dymu.

Pomimo że dotychczas nie stwierdzono takich przypadków, Toyota zdecydowała się naprawić usterkę w 7,43 mln samochodów. Akcja serwisowa dotyczy m.in. modeli Corolla, Auris, Yaris, Camry i Rav-4.

Jak Waszym zdaniem wpłynie to na wizerunek Toyoty? Pozytywnie – bo pokazują, że bezpieczeństwo klientów stawiają na pierwszym miejscu, czy może negatywnie – bo to kolejny mankament znaleziony w autach tej marki?

3 odpowiedzi na “Olbrzymia akcja serwisowa Toyoty”

  1. radek napisał(a):

    na plus

  2. radek napisał(a):

    na plus

  3. Dawid napisał(a):

    z jednej strony – dbałość o klienta +
    a z drugiej częściej w serwisie , ludziom się kojarzy z awaryjnością np. poprzednio coś z zacinającym się gazem, teraz szyby …
    a ludzie gadają 😉
    pozdrawiam

Tagi: akcja serwisowa, Auris, Camry, Corolla, dbałość o klienta, diler, elektryczne otwieranie szyb, mechanizm, naprawa, Rav-4, Serwis, smarowanie, Toyota, usterka, wizerunek marki, Yaris