Komentarze wyłączone

Nowe narzędzia do obsługi klienta AXA Direct

Firma ubezpieczeniowa AXA Direct oddaje klientom do dyspozycji dwa narzędzia do obsługi online. Są to Wirtualny Doradca i Live Chat.

Klienci firmy AXA Direct mogą od teraz korzystać z dwóch narzędzi online. Wirtualny Doradca i Live Chat pozwolą na uzyskanie informacji na temat polisy. Dzięki nim można skontaktować się z ekspertem ubezpieczeniowym.

Podstawowym sposobem rozwiązania problemu klienta jest Wirtualny Doradca, potrafiący odpowiedzieć na 1500 pytań. Stworzono go dzięki wiedzy na temat potrzeb klientów. Klient rozmawiający z Wirtualnym Doradcą może używać równie dobrze kluczowych słów, jak i języka potocznego.

Przykładamy dużą wagę do odbioru zastosowanych przez nas rozwiązań wśród naszych Klientów. Każda osoba korzystająca z Wirtualnego Doradcy ma możliwość ocenienia poziomu satysfakcji z udzielonej mu odpowiedzi, a wszystkie oceny pozwalają nam rozbudowywać i poprawiać jakość bazy wiedzy – dodaje Maciej Maliszewski, specjalista ds. e-commerce w AXA DIRECT.

Gdy Wirtualny Doradca nie może odpowiedzieć na pytania klienta, jest on łączony z doradcą obsługi klienta za pośrednictwem usługi Live Chat. Jest to możliwe 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Wiemy, jak ważny dla naszych Klientów jest kontakt z nami i możliwość uzyskania pomocy nawet w bardzo niestandardowych godzinach. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wdrożenie Wirtualnego Doradcy, czyli inteligentnej aplikacji, która jest zdolna do udzielania pomocy Klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – mówi Tomasz Masajło, kierownik Działu E-commerce AXA DIRECT.

Tuż po wdrożeniu usług korzystało z nich kilkuset klientów dziennie. Narzędzie dostępne jest na stronie internetowej AXA DIRECT pod adresem https://www.axadirect.pl/obsluga-i-pomoc/index.html

 

Tagi: AXA Direct, informacja, kontakt z ekspertem, kontakt z klientem, live chat, wirtualny doradca