Nissan sprzedał 50 tys. Leafów

 

Nissan Leaf

Czy 50 tys. sprzedanych egzemplarzy to dużo? Nissan z takiego wyniku nie jest zadowolony, pomimo że Leaf jest jego pierwszym w pełni elektrycznym kompaktem.

Samochody elektryczne wciąż nie są wystarczająco popularne, aby mogły być hitami sprzedażowymi. Dlatego też może się wydawać, że sprzedanie 50 tys. egzemplarzy elektrycznego autka klasy kompakt nie jest słabym wynikiem. Nissan twierdzi inaczej i winą obarcza m.in. design Leafa, który nie trafia w gusta europejskich klientów. W rezultacie japoński producent postanowił obniżyć cenę samochodu o 3 tys. euro.

Nissan Leaf, zdobywca tytułu Car of the Year, jest w pełni elektrycznym samochodem kompaktowym, którego maksymalny zasięg wynosi 260 km. Zainstalowany w nim silnik elektryczny rozwija moc 109 KM oraz moment obrotowy o wartości 280 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje małemu Nissanowi 11,9 s. Ceny zaczynają się od 33 990 euro.

Ile musiałby kosztować Nissan Leaf, żebyście uznali go za dobrą ofertę?

2 odpowiedzi na “Nissan sprzedał 50 tys. Leafów”

  1. Fefetka napisał(a):

    I nie spaliły ani grama tlenku węgla!

  2. Beesinthecorn napisał(a):

    Jakby jeszcze ładny był, to by był szał.

Tagi: 50 tysięcy egzemplarzy, diler, elektryczny samochód, klasa kompakt, nissan leaf, obniżka ceny, oferta, rabat, rynek samochodów