Najpiękniejsze klasyczne modele Mercedesa [galeria]

Mercedes-Benz Type S 1927

Mercedes-Benz Type S 1927

Mercedes-Benz 770 Grand Mercedes Cabriolet 1931

Mercedes-Benz 770 Grand Mercedes Cabriolet 1931

Mercedes-Benz 150 1935

Mercedes-Benz 150 1935

Mercedes-Benz 500 K 1935

Mercedes-Benz 500 K 1935

Mercedes-Benz 540 K Luxury Roadster 1937

Mercedes-Benz 540 K Luxury Roadster 1937

Mercedes-Benz 300 S 1951

Mercedes-Benz 300 S 1951

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing 1954

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing 1954

Mercedes-Benz 300 SLR 1955

Mercedes-Benz 300 SLR 1955

Mercedes-Benz 190 SL 1955

Mercedes-Benz 190 SL 1955

Mercedes-Benz 300d 1959

Mercedes-Benz 300d 1959

Mercedes-Benz 190 1961

Mercedes-Benz 190 1961

Mercedes-Benz 230 SL 1963

Mercedes-Benz 230 SL 1963

Mercedes-Benz 600 Pullman 1964

Mercedes-Benz 600 Pullman 1964

Mercedes-Benz 250C 1967

Mercedes-Benz 250C 1967

Mercedes-Benz 280 SE 3.5 Coupe 1969

Mercedes-Benz 280 SE 3.5 Coupe 1969

Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 AMG 1971

Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 AMG 1971

Mercedes-Benz SL 1971

Mercedes-Benz SL 1971

Mercedes-Benz 450 SEL 1975

Mercedes-Benz 450 SEL 1975

Mercedes-Benz 280 E 1976

Mercedes-Benz 280 E 1976

Mercedes-Benz SEC 1981

Mercedes-Benz SEC 1981

Które z aut najbardziej Wam się podoba? A może zapomnieliśmy o jakimś ważnym modelu?

16 odpowiedzi na “Najpiękniejsze klasyczne modele Mercedesa [galeria]”

  1. Tomax napisał(a):

    Dla mnie 500K z ’35 WYMIATA! Chciałbym czymś takim wozić się po mieście:D

  2. Tomax napisał(a):

    Dla mnie 500K z ’35 WYMIATA! Chciałbym czymś takim wozić się po mieście:D

  3. Szymon Kowalski napisał(a):

    Szczerze mówiąc to żaden 🙂 Lubię i cenię markę Mercedes, ale od strony wizualnej podobają mi się dopiero modele produkowane od kilku lat (nie wszystkie oczywiście).

  4. Szymon Kowalski napisał(a):

    Szczerze mówiąc to żaden 🙂 Lubię i cenię markę Mercedes, ale od strony wizualnej podobają mi się dopiero modele produkowane od kilku lat (nie wszystkie oczywiście).

  5. Jakubchlap napisał(a):

    sec 81<3

  6. Jakubchlap napisał(a):

    sec 81<3

  7. Perseonix napisał(a):

    No a gdzie jest W126? Ponoć ostatni prawdziwy Mercedes? Jest co prawda SEC z 81 roku ale wersja SEL też byłaby tu jak najbardziej na miejscu!!!

  8. Perseonix napisał(a):

    No a gdzie jest W126? Ponoć ostatni prawdziwy Mercedes? Jest co prawda SEC z 81 roku ale wersja SEL też byłaby tu jak najbardziej na miejscu!!!

  9. Lukasione napisał(a):

    Ten Mercedes W123 ze zdjęcia na pewno nie jest w specyfikacji 280E. Zderzaki w bogatszych wersjach i każdym mocniejszym silnikiem miały tzw. kły czyli chromowane przedłużenie zderzaka zachodzące na błotniki z przodu i z tyłu. Dodatkowo przed faceliftingiem w roku bodajże 1980 auta z najmocniejszymi silnikami miały chromowane wloty powietrza na podszybiu. Prawdopodobnie egzemplarz ze zdjęcia jest z silnikiem diesla na co wskazuje ubogość przedstawionej wersji. Pozdrawiam 🙂

  10. Lukasione napisał(a):

    Ten Mercedes W123 ze zdjęcia na pewno nie jest w specyfikacji 280E. Zderzaki w bogatszych wersjach i każdym mocniejszym silnikiem miały tzw. kły czyli chromowane przedłużenie zderzaka zachodzące na błotniki z przodu i z tyłu. Dodatkowo przed faceliftingiem w roku bodajże 1980 auta z najmocniejszymi silnikami miały chromowane wloty powietrza na podszybiu. Prawdopodobnie egzemplarz ze zdjęcia jest z silnikiem diesla na co wskazuje ubogość przedstawionej wersji. Pozdrawiam 🙂

  11. Dawid Ash napisał(a):

    Miałem okazję jechać odrestaurowanym „Adenauerem” do ślubu. Trasa: dom – kościół – impreza za miastem. Specjalnie zaplanowaliśmy dłuższą drogę, by móc się nacieszyć podróżą. Auto zapewnia niewyobrażalną wygodę. Człowiek na wielkiej skórzanej kanapie (kanapie – nie na zydelku z przodu lub na twardej ławeczce z tyłu) ma wrażenie, jakby się nagle skurczył. Warkot silnika, wycie mostu, zapach oleju i skóry – takim autem naprawdę się podróżuje, a nie tylko przemieszcza. Z takim wozem człowiek się integruje. Mimo braku pasów i poduszek masa i majestat z jaką wóz się przemieszcza dają jakieś mistyczne poczucie bezpieczeństwa. Zrozumie tylko ten, kto to przeżył. Warto.

  12. Dawid Ash napisał(a):

    Miałem okazję jechać odrestaurowanym „Adenauerem” do ślubu. Trasa: dom – kościół – impreza za miastem. Specjalnie zaplanowaliśmy dłuższą drogę, by móc się nacieszyć podróżą. Auto zapewnia niewyobrażalną wygodę. Człowiek na wielkiej skórzanej kanapie (kanapie – nie na zydelku z przodu lub na twardej ławeczce z tyłu) ma wrażenie, jakby się nagle skurczył. Warkot silnika, wycie mostu, zapach oleju i skóry – takim autem naprawdę się podróżuje, a nie tylko przemieszcza. Z takim wozem człowiek się integruje. Mimo braku pasów i poduszek masa i majestat z jaką wóz się przemieszcza dają jakieś mistyczne poczucie bezpieczeństwa. Zrozumie tylko ten, kto to przeżył. Warto.

  13. tomashbo napisał(a):

    To nie jest SEC z 81. To jest druga seria (np. gładkie listwy na dole drzwi zamiast karbowanych), czyli 85+

  14. tomashbo napisał(a):

    To nie jest SEC z 81. To jest druga seria (np. gładkie listwy na dole drzwi zamiast karbowanych), czyli 85+

  15. Wiesława napisał(a):

    Wszystkie cudowne. W 126 by się przydał i CLA. Ten jest maleńki, ale idealnie zgrabny

Tagi: Galeria, Klasyczne modele Mercedesa, Mercedes-Benz 150, Mercedes-Benz 190, Mercedes-Benz 190 SL, Mercedes-Benz 230 SL, Mercedes-Benz 250C, Mercedes-Benz 280 E, Mercedes-Benz 280 SE 3.5 Coupe, Mercedes-Benz 300 S, Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 AMG, Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, Mercedes-Benz 300 SLR, Mercedes-Benz 300d, Mercedes-Benz 450 SEL, Mercedes-Benz 500 K, Mercedes-Benz 540 K Luxury Roadster, Mercedes-Benz 600 Pullman, Mercedes-Benz 770 Grand Mercedes Cabriolet, Mercedes-Benz SEC, Mercedes-Benz SL, Mercedes-Benz Type S, Mercedes-Benz W123, Najpiękniejsze klasyczne modele Mercedesa [galeria]