Komentarze wyłączone

Najciekawsze i najdroższe reklamy motoryzacyjne podczas finału NFL Super Bowl 2012

Adriana Lima - reklama Kii

Adriana Lima - reklama Kii

Finał NFL Super Bowl, czyli amerykańskiej ligi futbolowej, jest każdego roku największym wydarzeniem medialnym w USA. Ubiegłoroczny finał przyciągnął przed telewizory ponad 160 milionów widzów. Oczywiste jest więc, dlaczego największe firmy zgodziły się w tym roku zapłacić średnio 3,5 miliona dolarów za 30-sekundowy spot.

Absolutnym tegorocznym rekordzistą okazał się koncern Chrysler, który wyemitował aż 2-minutową reklamę z udziałem Clinta Eastwooda. Promował w niej także swoje pozostałe marki (Jeep, Dodge oraz RAM).

Fani sportowych emocji docenią wysiłki Cadillaca, który reklamuje swój nowy model ATS na Nürburgringu. Amerykański producent daje znać, że staje w szranki z najlepszymi w swojej kategorii.

Toyota w humorystyczny sposób próbuje zwrócić uwagę na najnowszą odsłonę modelu Camry, który według firmy został zdefiniowany na nowo.

Honda doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważnym wydarzeniem będzie premiera nowej odsłony kultowego już modelu NSX. Podkreśla to w swojej reklamie.

Gwiazdy to nieodłączny element reklam podczas finału NFL Super Bowl. Chevrolet zaprezentował w tym roku całą gamę rewelacyjnych spotów, ale najciekawszy wydaje się oczywiście ten z udziałem amerykańskiego zespołu OK Go, promujący model Sonic. Film podczas finału trwał ok. 30 sekund, pod spodem zamieszczamy jego pełną wersję.

Hyundai postanowił zareklamować najmocniejszą wersję modelu Veloster. Zobaczcie Turbo w starciu z gepardem.

W reklamie nowej Kii Optimy także nie zabrakło gwiazd. Samochód ze snów pomaga promować modelka Victoria’s Secret – Adriana Lima.

Volkswagen postawił na klasykę. Reklamując powracający model Beetle (potocznie zwany Garbusem), wykorzystuje popularność „Gwiezdnych Wojen”.

Wampiry są wciąż na topie, o czym doskonale wie Audi. Przed Wami reklama modelu S7.

Które spoty prezentowane podczas finałów NFL Super Bowl podobają Wam się najbardziej?

Tagi: adriana lima, audi s7, cadillac, cadillac ats, Chevrolet, chevrolet sonic, chrysler, clint eastwood, finał nfl super bowl, garbus, go, grający sonic, honda nsx, hyundai veloster, jeep, Kia, kia optima, nurburgring, ram, reklama, sonic orkiestra, star wars, toyota camry, vw new beetle, wyścig z gepardem