Najchętniej oglądane reklamy motoryzacyjne na YouTube

Najchętniej oglądane reklamy motoryzacyjne na YouTube

W dobie Internetu oraz bijących rekordy popularności serwisów społecznościowych reklama w globalnej sieci stała się jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. W rozwinięciu przedstawiam 6 najczęściej oglądanych w serwisie YouTube spotów reklamowych związanych z motoryzacją.

6. Chrysler: Born of Fire – 15 mln odwiedzin

5. Honda: Matthew’s Day Off – 16 mln odwiedzin

4. Kia: Dancing Hamsters – 18 mln odwiedzin

3. Acura: Transactions – 18 mln odwiedzin

2. DC Shoes: Ken Block’s Gymkhana Five – 24 mln odwiedzin

1. Volkswagen: The Force – 54 mln odwiedzin

Który klip z powyższego rankingu opublikowanego przez amerykański serwis Adweek najbardziej przypadł Wam do gustu?

Źródło: moto.pl

6 odpowiedzi na “Najchętniej oglądane reklamy motoryzacyjne na YouTube”

  1. Gość napisał(a):

    Vader jest faktycznie the best, choć mnie zabiła również reklama Soul’a:) 🙂 🙂 Ja nie wiem kto jest grupą docelową tego samochodu:)

  2. Gość napisał(a):

    Vader jest faktycznie the best, choć mnie zabiła również reklama Soul’a:) 🙂 🙂 Ja nie wiem kto jest grupą docelową tego samochodu:)

  3. krepky napisał(a):

    Ile paliwa pobiera mniej więcej silnik przy uruchamianiu, gdy – załóżmy – jest rozgrzany? Czy przy np. 3-5 minutowym postoju bardziej opłaca się zgasić czy pozostawić silnik „na chodzie”?

  4. krepky napisał(a):

    Ile paliwa pobiera mniej więcej silnik przy uruchamianiu, gdy – załóżmy – jest rozgrzany? Czy przy np. 3-5 minutowym postoju bardziej opłaca się zgasić czy pozostawić silnik „na chodzie”?

  5. AutoParto napisał(a):

    już od początku wiedziałem, że mały Lord Vader będzie na pierwszym miejscu 😉 Świetna reklama, oby więcej takich.

  6. AutoParto napisał(a):

    już od początku wiedziałem, że mały Lord Vader będzie na pierwszym miejscu 😉 Świetna reklama, oby więcej takich.

Tagi: Acura, chrysler, DC Shoes: Ken Block's, Gymkhana Five, Honda, marketing, reklama, VW, YouTube