Komentarze wyłączone

Możliwości quattro na Stadionie Narodowym

fot. Audi

Audi zostało oficjalnym partnerem projektu Zimowy Narodowy, dzięki czemu będzie mogło zaprezentować na Stadionie Narodowym pełną gamę modeli z napędem na cztery koła.

Zimowy Narodowy to projekt, który zrodził się w celu jak najlepszego wykorzystania Stadionu Narodowego przez 365 dni w roku. Dzięki niemu powstało już największe w Polsce lodowisko oraz tor do jazdy na rolkach i longboardzie, skatepark oraz boiska do badmintona.

Audi zostało partnerem akcji Zimowy Narodowy, więc będzie mogło przedstawić na stadionie całą gamę modeli z napędem na cztery koła, włącznie z topowymi odmianami RS, które wzbudzają największe zainteresowanie. Dyrektor marketingu Wojciech Usak podkreśla, że zima to najlepszy okres na zaprezentowanie możliwości napędu quattro.

Przedstawiamy tu całą gamę samochodów z napędem na cztery koła quattro, włącznie ze sportowymi wersjami RS. To pojazdy, które świetnie radzą sobie w każdych warunkach, o czym kierowcy przekonują się od ponad trzydziestu lat. Teraz osoby zainteresowane techniką quattro, odwiedzając naszą ekspozycję na Zimowym Narodowym, będą mogły przetestować auto z tym napędem – mówi Wojciech Usak.

W 2013 roku z taśm montażowych zjechał pięciomilionowy egzemplarz Audi z napędem quattro. Marka z Ingolstadt sprzedała do tej pory najwięcej samochodów z napędem na cztery koła w klasie premium.

Tagi: Audi, Audi RS, Klasa premium, prezentacja Audi, quattro, Stadion Narodowy, Wojciech Usak, zimowa akcja, Zimowy Narodowy