Komentarze wyłączone

Marzenie hippisa, czyli najlepsze linki z naszej strony Facebookowej

Auto Johna Lennona

Auto Johna Lennona

Oczy, jak głosi przysłowie, są zwierciadłem duszy. Zostało ono jednak ukute w czasach niewątpliwie przedmotoryzacyjnych. Dziś zwierciadłem duszy może być również nasze auto! Nietrudno wyobrazić sobie upodobania i poglądy posiadacza wojskowego Hum-vee jak i sportowego coupe. Samochody mogą również powiedzieć nam wiele o znanych tego świata. Świetnym przykładem jest chociażby opublikowane przez nas w ubiegłym tygodniu zdjęcie kolorowego, psychodelicznie ozdobionego Rolls-Royce’a, którego dumnym posiadaczem był John Lennon. Wrzuciliśmy to zdjęcie jako zagadkę, ale samochód mówił tak wiele o swoim posiadaczu, że okazała się ona zbyt prosta.

Reklama Seata

Reklama Seata

Reklama może być uciążliwa, to wiemy. Tym przyjemniejszy jest marketing wymykający się zwykłym ramom i proponujący coś unikatowego, pomysłowego i zabawnego. Taki był niewątpliwie pomysł australijskiego oddziału Porsche.

Pomysł prosty i genialny. Ekipa zbiera serię zdjęć domów z przedmieść, graficy biorą je na warsztat i do każdego zdjęcia domu dodają Porsche dumnie prezentujące się na podjeździe garażu. Kolejnym krokiem jest przygotowanie ulotek reklamowych opatrzonych unikatowym zdjęciem- własnym Porsche na każdym podjeździe. Pozostaje jedynie rozwieźć ulotki do odpowiednich domów. Efekt- zobaczcie sami na naszej stronie FB!

Euro 2012 było wydarzeniem niezapomnianym dla wszystkich, a zwłaszcza dla jego gospodarzy. O możliwość obejrzenia zmagań sportowych na żywo walczyło setki tysięcy kibiców. Najpierw w Internecie, potem w kolejkach do kas, w końcu w tłumach próbujących dostać się na stadiony. Na Ukrainie jak się okazuje walczono również na drogach. W sposób zapamiętały i skrajnie niebezpieczny. Jak to wyglądało, sprawdźcie pod tym linkiem.

Tagi: Euro 2012, john lennon, porshe, reklama, Rolls-Royce