Kampania „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy” w kinach

Kampania, która ma na celu uświadomić, że warto wiedzieć czy pojazd, którym będziemy kierować ma wykupione OC wystartowała w Internecie w lipcu . Cztery pomysłowe filmy przypadły do gustu internautom, dzięki czemu ostatecznie trafiły do kina. 

Inicjatorem i głównym sponsorem akcji jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Kampanię wspierają partnerzy, wśród których znajduje się Polska Izba Ubezpieczeń oraz dwudziestu ubezpieczycieli. Tak dużą akcję zorganizowano, ponieważ z badań opinii publicznej wynika, że aż 80 proc. polskich kierowców nie jest świadomych, iż wsiadając za kierownicę nieswojego samochodu należy upewnić się czy jego właściciel wykupił polisę OC. Co za tym idzie, cała ta grupa nie wie też jakie konsekwencje za to grożą.

W przypadku gdy kierowca nieubezpieczonego auta, którego nie jest właścicielem spowoduje wypadek, będzie musiał zwrócić odszkodowanie za jego skutki. Dokonuje tego wspólnie z właścicielem samochodu.

Wszystkie cztery filmy zostały obejrzane w Internecie blisko 160 tys. razy. Teraz kampania trafiła do kin. Na wielkim ekranie zobaczyliśmy „Warsztat”, który najbardziej przypadł do gustu internatom. Był on emitowany we wszystkich kinach sieci Cinema City oraz Helios od 22 do 28 września.

Tagi: kampania ubezpieczeniowa, kampania w kinach, na który nie jesteś gotowy, Nie wstępuj w związek