Auta wycofane z produkcji, za którymi tęsknimy [galeria cz. 1]

Mercedes-Benz SLR McLaren 2003 - 2009

Mercedes-Benz SLR McLaren 2003 - 2009

Ferrari Enzo 2002 - 2004

Ferrari Enzo 2002 - 2004

Porsche Carrera GT 2004 – 2006

Porsche Carrera GT 2004 – 2006

Honda NSX 1990 – 2005

Honda NSX 1990 – 2005

BMW 850 Ci 1989 - 1999

BMW 850 Ci 1989 - 1999

Lancia Delta HF Integrale 1988 - 1994

Lancia Delta HF Integrale 1988 - 1994

De Tomaso Pantera GTS 1971 – 1991

De Tomaso Pantera GTS 1971 – 1991

BMW M1 1978 – 1981

BMW M1 1978 – 1981

Plymouth Barracuda 1964 - 1974

Plymouth Barracuda 1964 - 1974

Lamborghini Miura SV 1971 - 1972

Lamborghini Miura SV 1971 - 1972

16 odpowiedzi na “Auta wycofane z produkcji, za którymi tęsknimy [galeria cz. 1]”

  1. michal_andy napisał(a):

    Za niektórymi samochodami z tej listy wszyscy niby tęsknią, a kiedy jeszcze były nie tak dawno w sprzedaży, nikt ich nie kupował (NSX, Delta).

    • Palma1357 napisał(a):

      racja

    • Piotrek Chlewicki napisał(a):

      Nie kupowali bo były drogie, albo miały z góry określoną ilość sztuk…
      Wiele osób pragnęło Delty HF Integrale tylko co z tego skoro nie było ich na nią stać, a zwykła Delta to już nie to samo.

    • Guest napisał(a):

      NSX skończył się w połowie lat 90. Zauważ, że ten samochód przez 15 lat wychodził z silnikiem o takiej samej mocy (280 KM), co jest trochę nie do pomyślenia jeśli chodzi o klasę takiego samochodu. Gdyby w Japonii nie było limitu mocy, lub jeśli znieśliby go w 1994 r. zamiast w 2004 r., to NSX po faceliftingu w 1997 r. mógłby mieć bardziej konkurencyjny silnik i moc, dzięki czemu zapewne sprzedawałby się lepiej. Jakby Honda po faceliftingu wrzuciła tam jakiś wolnossący 3.8L V8 o mocy 400 KM, to myślę, że sytuacja wyglądałaby dziś zgoła inaczej.
      Z drugiej strony, NSX Type R z 2002 r. nadal potrafił objeżdżać sporo sportowych samochodów, pomimo, że miał „tylko 280 KM”.

      Znam potencjał tego samochodu, widzę to po niektórych projektach, ludzie nadal potrafią robić z niego demona na tor. Może dziś już w serii nie zachwyca jeśli chodzi o moc, ale od czego są modyfikacje.

  2. michal_andy napisał(a):

    Za niektórymi samochodami z tej listy wszyscy niby tęsknią, a kiedy jeszcze były nie tak dawno w sprzedaży, nikt ich nie kupował (NSX, Delta).

    • Palma1357 napisał(a):

      racja

    • Piotrek Chlewicki napisał(a):

      Nie kupowali bo były drogie, albo miały z góry określoną ilość sztuk…
      Wiele osób pragnęło Delty HF Integrale tylko co z tego skoro nie było ich na nią stać, a zwykła Delta to już nie to samo.

    • Guest napisał(a):

      NSX skończył się w połowie lat 90. Zauważ, że ten samochód przez 15 lat wychodził z silnikiem o takiej samej mocy (280 KM), co jest trochę nie do pomyślenia jeśli chodzi o klasę takiego samochodu. Gdyby w Japonii nie było limitu mocy, lub jeśli znieśliby go w 1994 r. zamiast w 2004 r., to NSX po faceliftingu w 1997 r. mógłby mieć bardziej konkurencyjny silnik i moc, dzięki czemu zapewne sprzedawałby się lepiej. Jakby Honda po faceliftingu wrzuciła tam jakiś wolnossący 3.8L V8 o mocy 400 KM, to myślę, że sytuacja wyglądałaby dziś zgoła inaczej.
      Z drugiej strony, NSX Type R z 2002 r. nadal potrafił objeżdżać sporo sportowych samochodów, pomimo, że miał „tylko 280 KM”.

      Znam potencjał tego samochodu, widzę to po niektórych projektach, ludzie nadal potrafią robić z niego demona na tor. Może dziś już w serii nie zachwyca jeśli chodzi o moc, ale od czego są modyfikacje.

  3. Kuku napisał(a):

    Bo NSX kosztuje ok 300 tys ;d

  4. Kuku napisał(a):

    Bo NSX kosztuje ok 300 tys ;d

  5. Sokowirówka napisał(a):

    Bez Volskwagen’a T3 (ogórka) Ta lista jest nic nie warta! Kto oglądał ScoobyDoo na pewno chciał go mieć! 🙂

  6. Sokowirówka napisał(a):

    Bez Volskwagen’a T3 (ogórka) Ta lista jest nic nie warta! Kto oglądał ScoobyDoo na pewno chciał go mieć! 🙂

  7. Zulik napisał(a):

    Co tam tęsknota, jak mało które widziałem na żywo…

  8. Zulik napisał(a):

    Co tam tęsknota, jak mało które widziałem na żywo…

Tagi: Auta wycofane z produkcji, Auta wycofane z produkcji za którymi tęsknimy [galeria], BMW 850 Ci, bmw m1, De Tomaso Pantera GTS, Ferrari Enzo, Galeria, honda nsx, Lamborghini Miura SV, Lancia Delta HF Integrale, Mercedes-Benz SLR McLaren, Plymouth Barracuda, Porsche Carrera GT