Akcja serwisowa BMW

2014 BMW X5

Niemiecki koncern rozpoczął akcję serwisową swoich modeli z silnikiem Diesla. Dotyczy ona egzemplarzy wyprodukowanych w Niemczech.

Akcją naprawczą zostały objęte modele poprzedniej generacji: seria 1, seria 5 oraz X3. Wśród aut aktualnie dostępnych w ofercie znajdują się nowa seria 5, X5, X6 oraz seria 7. Według producenta w poszczególnych egzemplarzach może dojść do przegrzania obwodu drukowanego podgrzewacza filtra paliwa. Efektem tego może być rozładowanie akumulatora lub nawet pożar.

Na polskim rynku akcja serwisowa dotyczy 1312 egzemplarzy BMW. Właściciele wadliwych aut zostaną powiadomieni listownie o możliwości wystąpienia usterki i zaproszeni do serwisu na wyeliminowanie błędu.

Jak postrzegacie akcje serwisowe wielkich koncernów motoryzacyjnych? Czy jest to Waszym zdaniem oznaka niskiej jakości czy wręcz przeciwnie – dbałości o klienta? W końcu błędy zdarzają się nawet najlepszym, nie każdy potrafi je jednak dostrzec i wyeliminować.

4 odpowiedzi na “Akcja serwisowa BMW”

  1. Grysik napisał(a):

    Sporo tych egzemplarzy.

  2. Papkinrelaks napisał(a):

    Wszystko w porządku, a co jak
    ktoś zrobił to już na własną rękę?

  3. Krolik napisał(a):

    To już 3cia akcja serwisowa, która objęte jest moje auto w ciągu ostatnich 3 lat, wcześniej miałam robiona naprawę gwarancyjną izolacji… spaliły mi się czujki z tyłu, bo kable były „gołe”, co więcej w ciągu 2 ostatnich miesięcy dwa razy miałam problem z rozładowującym się akumulatorem, z powodu dziwnych zwarć (naprawa i diagnoza na mój koszt, bo auto miało gwarancje 2 lata). Jak to się nie poprawi, to więcej nie kupię BMW.
    Wśród znajomych bardzo podobne akcje, to obsuwające się drzwi, to otwierający się bagażnik, to nawalająca skrzynia biegów

Tagi: akcja serwisowa, bmw, naprawa gwarancyjna, seria 1, seria 3, seria 5, seria 7, usterka, X3, X5, x6