10 największych niewypałów motoryzacyjnych
10 największych niewypałów motoryzacyjnych
2012-04-05 00:00:00.000000
https://www.smartdriver.pl/10-najwiekszych-niewypalow-motoryzacyjnych?categoryName=rozrywka
Zespół AXA
852 284

5 kwiecień 2012

10 największych niewypałów motoryzacyjnych

Brak ocen
0/5 (0 głosów)

Niewypały motoryzacyjne

Producenci aut chętnie chwalą się sukcesami i mocno promują swoje nowe produkty, podkreślając ich nieszablonowość. Rynek motoryzacyjny to jednak nie tylko spektakularne sukcesy, ale także równie spektakularne porażki. Zobaczcie dziesięć samochodowych niewypałów, o których producenci chcieliby zapomnieć.

Renault Avantime

Na pierwszy ogień idzie Renault Avantime. Połączenie 4-osobowego coupé z autem typu MPV może i wyglądało niepowtarzalnie, ale ewidentnie nie trafiało w gusta klientów.

Renault VelSatis

Spod skrzydeł Renault wyszedł również model VelSatis. Próba podbicia klasy premium przez tę francuską markę skończyła się fiaskiem.

VW Phaeton

Również Volkswagen nie zdołał zdobyć segmentu premium modelem Phaeton. Pomimo że auto było naprawdę udaną konstrukcją, to jednak znaczek VW na przednim grillu chyba nikomu nie kojarzył się z prestiżem.

Fiat Croma

Podobny problem napotkał Fiat, wypuszczając na rynek nową wersję modelu Croma. Właściciele tego samochodu chwalili go i nadal chwalą, jednak to, że nowe egzemplarze kosztują około 100 tys. zł, okazało się dla niektórych barierą nie do przeskoczenia.

Fiat Multipla

Z zupełnie innym problemem borykał się model Multipla. Pytanie tylko, czy na braku rynkowego sukcesu zaważyła mocno dyskusyjna uroda samego auta.

Pontiac Aztec

Pontiac Aztec porażał nie tylko wręcz karykaturalnym designem, ale także marną jakością wykonania.

Audi A2

O marnej jakości wykonania nie mogło być mowy w przypadku Audi A2, jednak to auto pojawiło się na rynku… zbyt wcześnie. Wówczas klienci nie do końca byli przekonani do małego miejskiego samochodu klasy premium.

Suzuki X90

Autem, które również nie grzeszyło rozmiarami, było Suzuki X90. Jaki był największy problem tego samochodu? Napęd 4×4, dwuosobowe, pseudoterenowe nadwozie i kontrowersyjny wygląd – ta kombinacja nie jest ciekawa.

Subaru B9 Tribeca

Na koniec dwie propozycje spod znaku Plejad. Subaru B9 Tribeca miało tak paskudny przód, że niespełna dwa lata po wprowadzeniu go do sprzedaży doczekało się gruntownego liftingu. Paliwożerny silnik typu boxer także nie przyciągnął tłumów do salonów.

Subaru Baja

Subaru Baja? Chyba tylko wielbiciele „Słonecznego patrolu” mogli zdecydować się na to auto. Ta pseudociężarówka niegrzesząca urodą okazała się bardzo niepraktyczna.

Jakie jeszcze auta powinny trafić do tego zestawienia? A może któryś z opisanych samochodów nie zasługuje na niechlubny tytuł motoryzacyjnej pomyłki?